Klachtenverwerking en –afhandeling

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Er bestaat altijd een kans dat u, ondanks onze inzet, als klant ontevreden bent na contact met onze kliniek. Wij horen dat dan graag schriftelijk van u zodat wij kunnen leren van uw feedback. U kunt uw klacht indienen via onderstaande button ‘Dien een klacht in’.

Wilt u in uw brief uw naam en contactgegevens vermelden en een zo goed mogelijke omschrijving van uw klacht kenbaar maken? De klachtenfunktionaris zal indien nodig telefonisch contact met u opnemen om meer informatie te verkrijgen. Er kan, indien dit door u is gewenst, een afspraak gemaakt worden tussen u en de behandelaar. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 5 weken in behandeling te nemen en af te ronden.

Bent u toch nog niet helemaal tevreden? Dan bestaat er de mogelijkheid om uw klacht te richten aan  een geschillencommissie. De geschillen commissie is een onafhankelijke instantie voor consumenten en zakelijke geschillen. Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn.

KLACHTEN FORMULIER